Replacement NFL Officials

Discuss your favorite music, TV shows & movies, cars and sports here.
Post Reply
User avatar
hazmatman
Global Moderator
Posts: 8966
Joined: Wed Dec 02, 2009 6:21 am
Name: Der Brummbär
Location: Where I am

Replacement NFL Officials

Post by hazmatman » Mon Sep 24, 2012 11:43 am

:raised: Holy Crap.

I was at last night's game in Baltimore... :tap: Holy Crap. The Tampa Bay game... :tap: Holy Crap. The SF game... :tap: WTF?

Across the league this is starting to get out of hand and will definitely affect some franchise's season outcome. This weekend's games were the worst yet.
Image

User avatar
CGSshorty
Admin
Posts: 32636
Joined: Tue Dec 01, 2009 5:18 pm
Location: Boynton Beach, FL

Re: Replacement NFL Officials

Post by CGSshorty » Mon Sep 24, 2012 11:45 am

It is getting pretty bad. The worst part is the coaches and players have no respect for the scabs so something terrible is bound to happen.
"It's such a fine line between stupid, and clever."
David St. Hubbins

User avatar
BBK357
Ban Jacobs
Posts: 25777
Joined: Mon Aug 15, 2011 2:01 pm
Name: Vladimir Makarov
Location: Ohio

Re: Replacement NFL Officials

Post by BBK357 » Mon Sep 24, 2012 11:57 am

Hey NFL.... pay your refs. Idiots.
DEATH FROM ABOVE
:ak:

User avatar
ElChingon7
Official DWC Boot Whore
Posts: 4205
Joined: Tue Dec 01, 2009 11:48 am
Name: Glæn

Re: Replacement NFL Officials

Post by ElChingon7 » Mon Sep 24, 2012 12:05 pm

Until then, call your bookie and bet the Ovah :thumbsup: :excited: :whistle:
WTF

User avatar
zepp21
Posts: 5116
Joined: Mon Feb 07, 2011 12:09 pm
Name: Alex
Location: Pennsylvania

Re: Replacement NFL Officials

Post by zepp21 » Mon Sep 24, 2012 12:06 pm

ElChingon7 wrote:Until then, call your bookie and bet the Ovah :thumbsup: :excited: :whistle:

This. The refs need to grow a set of balls and not allow players/coaches to walk over them.

User avatar
jimyritz
Masshole
Posts: 22922
Joined: Tue Dec 01, 2009 11:48 am
Name: Mike
Location: Boston

Re: Replacement NFL Officials

Post by jimyritz » Mon Sep 24, 2012 12:08 pm

hazmatman wrote::raised: Holy Crap.

I was at last night's game in Baltimore... :tap: Holy Crap. The Tampa Bay game... :tap: Holy Crap. The SF game... :tap: WTF?

Across the league this is starting to get out of hand and will definitely affect some franchise's season outcome. This weekend's games were the worst yet.
=====================

That game last night was an embarassment....These officials can't even spot the ball and they don't know the rules..

There has got to be a way to compromise...someone is going to get killed out there..

User avatar
SCM64
Global Mod/Sinn fanboy
Posts: 16523
Joined: Tue Dec 01, 2009 2:27 pm
Location: N27° 56.79', W82° 27.55'

Re: Replacement NFL Officials

Post by SCM64 » Mon Sep 24, 2012 1:57 pm

What happened in the Bucs game? I watched the whole thing and can't recall what you might be mentioning?

Unless you meant our offensive performance...in that case, yea it was bad. :lol: :angryfire:
Steven

Sexually Desirable RockStar Moderator

Image

User avatar
BBK357
Ban Jacobs
Posts: 25777
Joined: Mon Aug 15, 2011 2:01 pm
Name: Vladimir Makarov
Location: Ohio

Re: Replacement NFL Officials

Post by BBK357 » Mon Sep 24, 2012 2:22 pm

Being a Bengals fan I cannot complain this week.
DEATH FROM ABOVE
:ak:

User avatar
dukerules
Posts: 14587
Joined: Tue Dec 01, 2009 4:32 pm

Re: Replacement NFL Officials

Post by dukerules » Mon Sep 24, 2012 2:33 pm

It's horrible. Making it hard to enjoy watching the games.

User avatar
four20
Posts: 3294
Joined: Thu Oct 27, 2011 12:36 pm
Name: erik
Location: NE of disorder

Re: Replacement NFL Officials

Post by four20 » Mon Sep 24, 2012 2:35 pm

BBK357 wrote:Being a Bengals fan I cannot complain this week.


:neener:

User avatar
CGSshorty
Admin
Posts: 32636
Joined: Tue Dec 01, 2009 5:18 pm
Location: Boynton Beach, FL

Re: Replacement NFL Officials

Post by CGSshorty » Mon Sep 24, 2012 2:36 pm

dukerules wrote:It's horrible. Making it hard to enjoy watching the games.
Nope, that is just because you are watching the Redskins. Bob is playing ok though.
"It's such a fine line between stupid, and clever."
David St. Hubbins

User avatar
matt.wu
Wu
Posts: 28942
Joined: Tue Dec 01, 2009 1:33 pm
Name: m@
Location: SF Bay Area, CA, USA

Re: Replacement NFL Officials

Post by matt.wu » Mon Sep 24, 2012 2:38 pm

I think it's almost a little humorous watching them. You feel a bit sorry for the guys... hahaha.
:htfu:

User avatar
dukerules
Posts: 14587
Joined: Tue Dec 01, 2009 4:32 pm

Re: Replacement NFL Officials

Post by dukerules » Mon Sep 24, 2012 2:44 pm

CGSshorty wrote:
dukerules wrote:It's horrible. Making it hard to enjoy watching the games.
Nope, that is just because you are watching the Redskins. Bob is playing ok though.
:raised:
Loving RGIII. Not loving pretty much everything else about this team. And what the hell is wrong with the Shanahans, trying to get the first legit QB the Skins have had in decades killed before their first bye week?

User avatar
CGSshorty
Admin
Posts: 32636
Joined: Tue Dec 01, 2009 5:18 pm
Location: Boynton Beach, FL

Re: Replacement NFL Officials

Post by CGSshorty » Mon Sep 24, 2012 2:45 pm

dukerules wrote:
CGSshorty wrote:
dukerules wrote:It's horrible. Making it hard to enjoy watching the games.
Nope, that is just because you are watching the Redskins. Bob is playing ok though.
:raised:
Loving RGIII. Not loving pretty much everything else about this team. And what the hell is wrong with the Shanahans, trying to get the first legit QB the Skins have had in decades killed before their first bye week?
He is just Bob. He hasn't earned a nickname yet.
"It's such a fine line between stupid, and clever."
David St. Hubbins

User avatar
Pasquale
Becky
Posts: 18355
Joined: Tue Dec 01, 2009 1:23 pm
Name: Pasquale
Location: Queens NYC

Re: Replacement NFL Officials

Post by Pasquale » Mon Sep 24, 2012 2:50 pm

Pats coach grabbed one of the officials after the game. I think their making decent calls.
I'm tired of this BS game, its turned into a sport for pussies. Let the gorillas play and kill
Themselves.
Pasquale

Image
NSC

User avatar
hazmatman
Global Moderator
Posts: 8966
Joined: Wed Dec 02, 2009 6:21 am
Name: Der Brummbär
Location: Where I am

Re: Replacement NFL Officials

Post by hazmatman » Mon Sep 24, 2012 2:52 pm

jimyritz wrote:
hazmatman wrote::raised: Holy Crap.

I was at last night's game in Baltimore... :tap: Holy Crap. The Tampa Bay game... :tap: Holy Crap. The SF game... :tap: WTF?

Across the league this is starting to get out of hand and will definitely affect some franchise's season outcome. This weekend's games were the worst yet.
=====================

That game last night was an embarassment....These officials can't even spot the ball and they don't know the rules..

There has got to be a way to compromise...someone is going to get killed out there..
Trust me, it was agonizing watching the officials during TV timeouts. While y'all were watching commercials trying to sell you feminine hygiene products and hybrid cars, I was watching officials go from sideline to sideline being browbeat by coaches, insulted along the way by players, and they would huddle in little groups trying to figure what the ruling should be...and then they would announce it...and then they would reverse themselves.

:banghead:

The total disrespect for the officiating crews is going to lead to something worse than a botched call. Look at how overtly physical the players are getting during the plays and after the whistle! Many hands-on fouls were legit but it's because they have no respect for the officials, then when a call goes against them, they get frustrated and the unnecessary roughness and unsportsman like conducts start popping.

People are going to get hurt. Team seasons are going to be torpedoed.

We know the regular refs will miss calls, but it's not with the frequency of these replacements. We also know a regular ref could make a call that could change the course and outcome of a game, but since they do tend to get 99% of the calls correct, that means: the player who held - got caught; the receiver who was out of bounds - didn't complete the reception; the kicker who shanks the kick - missed the FG...then the change to the game outcome rests on the action of the players not the officials - the officials are there simply to adjudicate when play reaches the edges of the rules, as it should be.

In Baltimore we did call the replacements out towards the end of the game...if you noticed the "BS Chant" after they called Coach Harbaugh for Unsportsman Like Conduct because he could not get an official to acknowledge he was trying to call a timeout and he walked on the field in frustration (as if no other coach has done that, Belicheck did it several times last night 'cause I know he was pissed as well). Coach Harbaugh is a standup dude. Family man. Christian. Straight up guy just trying to do his damn job.

The chant went on for a long time. The fans were major frustrated with last night officiating. You can't blame them and frankly, I usually stay out of that stuff 'cause it's juvenile but last night I was up there with them calling it what it was.

Bullshit.
Image

User avatar
SCM64
Global Mod/Sinn fanboy
Posts: 16523
Joined: Tue Dec 01, 2009 2:27 pm
Location: N27° 56.79', W82° 27.55'

Re: Replacement NFL Officials

Post by SCM64 » Mon Sep 24, 2012 3:06 pm

Who watches commercials? DVR+skip= TV watching heaven.
Steven

Sexually Desirable RockStar Moderator

Image

User avatar
deepcdvr
Flipper Extraordinaire
Posts: 11387
Joined: Tue Dec 01, 2009 2:29 pm
Name: Paul

Re: Replacement NFL Officials

Post by deepcdvr » Mon Sep 24, 2012 3:37 pm

Gotta feel sorry for the sub refs. I agree it's bull and the players - and now the coaches - are taking full advantage of these guys.
VR/
Paul

NEVER SETTLE!

User avatar
fastward
Fast Eddie
Posts: 11298
Joined: Tue Aug 10, 2010 12:45 pm

Re: Replacement NFL Officials

Post by fastward » Mon Sep 24, 2012 3:58 pm

These refs are totally in over their heads. The NFL needs to get this sorted out ASAP.

User avatar
Lush
Posts: 348
Joined: Thu Dec 03, 2009 5:59 pm
Name: Ron
Location: Seattle, Wishkah River east fork

Re: Replacement NFL Officials

Post by Lush » Mon Sep 24, 2012 4:00 pm

patstarrx wrote:Pats coach grabbed one of the officials after the game. I think their making decent calls.
I'm tired of this BS game, its turned into a sport for pussies. Let the gorillas play and kill
Themselves.
I hear yah, this is the kind of hard hittin football I miss from the good old days before all the nannies changed the rules.


User avatar
greenlightning
The Dude
Posts: 3438
Joined: Wed Aug 03, 2011 2:30 pm
Name: Kris
Location: Texas

Re: Replacement NFL Officials

Post by greenlightning » Mon Sep 24, 2012 6:47 pm

dukerules wrote:
CGSshorty wrote:
dukerules wrote:It's horrible. Making it hard to enjoy watching the games.
Nope, that is just because you are watching the Redskins. Bob is playing ok though.
:raised:
Loving RGIII. Not loving pretty much everything else about this team. And what the hell is wrong with the Shanahans, trying to get the first legit QB the Skins have had in decades killed before their first bye week?
I'm a Baylor guy from Waco, so I've been pleased with RG3's start. I assume the local buzz and media is loving him too?

User avatar
Pasquale
Becky
Posts: 18355
Joined: Tue Dec 01, 2009 1:23 pm
Name: Pasquale
Location: Queens NYC

Re: Replacement NFL Officials

Post by Pasquale » Mon Sep 24, 2012 8:47 pm

Wowww,
Sea vs GB last play of the game hail Mary pass.
Wtf is going on... Lollllll

These new officials rock
Pasquale

Image
NSC

User avatar
CGSshorty
Admin
Posts: 32636
Joined: Tue Dec 01, 2009 5:18 pm
Location: Boynton Beach, FL

Re: Replacement NFL Officials

Post by CGSshorty » Mon Sep 24, 2012 8:53 pm

That is officially the craziest ending to a football game I have ever seen.
"It's such a fine line between stupid, and clever."
David St. Hubbins

User avatar
Pasquale
Becky
Posts: 18355
Joined: Tue Dec 01, 2009 1:23 pm
Name: Pasquale
Location: Queens NYC

Re: Replacement NFL Officials

Post by Pasquale » Mon Sep 24, 2012 8:54 pm

Fuckn crazy.. I love football again
Pasquale

Image
NSC

User avatar
greenlightning
The Dude
Posts: 3438
Joined: Wed Aug 03, 2011 2:30 pm
Name: Kris
Location: Texas

Re: Replacement NFL Officials

Post by greenlightning » Mon Sep 24, 2012 9:09 pm

Wow. Unbelievable. I won't complain since I bet big on Seattle.... But, wow.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: aikiman44, CoachH and 11 guests